E-poest ostmise tingimused

E-keskkonnast tellitavad lilled ja nende kvaliteet

Suurem osa tellimiseks pakutavatest lõikelilledest on ostetud esmaspäeviti, kolmapäeviti ja reedeti lilleoksjonilt Hollandist. Müüme e-keskkonnas valdavalt kaupa, mis saabub vastavalt kolmapäeva, reede või esmaspäeva hommikul meie lattu.

Ostetav lillede kogus prognoositakse mahus, et kaup saaks värske ja kvaliteetsena edastatud kliendile. Kuna kaupa tuleb kolmel päeval nädalas, siis laos olevate lillede kvaliteeti hinnatakse hoolduste käigus regulaarselt ja vahetult tellimusi pakkides. Ebakvaliteetse toote eemaldab pakkija tellimusest, asendab sarnasega või saavutab kliendiga muu kokkuleppe.

 

Pretensioonide esitamine

Kauba kvaliteeti ja kvantiteeti puudutavate kaebuste esitamise tähtaeg on 24h alates kauba vastuvõtmisest-üleandmisest ning need tuleb edastada epostile kreedit@lilleekspert.ee. Kaebuse edastamisel peab olema välja toodud arve number (millal arve toote kohta esitati), kaebuse aluseks oleva toote nimetus, kvantiteedi muutmist vajav kogus ja müügkõlbmatu  toote korral lisatud foto. Tellitud lillede kvaliteedi eest ei saa me vastutada juhul, kui valitud tarneaeg või kauba kättesaamise aeg on valitud pikem kui 2 päeva kaubapäevast.

 

E-tellimused ja tarned

Esmaspäeviti kuni kella 9.00 tehtud tellimused – tarne samal päeval üle Eesti

Teisipäeviti kuni kella 9.00 tehtud tellimused – Tallinnas tarne samal päeval, mujal Eestis tarne kolmapäeval

Kolmapäeviti kuni kella 9.00 tehtud tellimused – tarne samal päeval üle Eesti

Neljapäeviti kuni kella 9.00 tehtud tellimused – Tallinnas tarne samal päeval, mujal Eestis tarne reedel

Reedel kuni kella 9.00 tehtu tellimused – tarne samal päeval üle Eesti